MiksangBeta

Rabul ejtett a Csögyam Trungpa Rinpocse által fémjelzett Szemlélődő Miksang Fotógráfia. Köszönettel tartozom a Kagyü és más mestereknek, akik fáradhatatlanul próbálják ezer meg ezer módon felébreszteni az emberiséget.
Ezt a blogot a próbálkozásaimnak hoztam létre, tartom fent. Az olyan régi fotóimat is itt gyűjtöm, amik létrejötténél még nem is tudtam erről a fajta fotográfiáról, de ösztönösen vonzódtam hozzá. Azért Beta, mert még csak szárnypróbálgatok. Úgy érzem egy nagyszerű dolog kezdődött el az életemben. Egy utazás, meditáció a gyakorlatban. Örülök, hogy megérintett. Szeretnék egyszer eljutni egy workshopra.

________________________________________

A szekszárdi kiállításról képek és iromány itt:

http://teol.hu/galerialp/40104

http://teol.hu/tolna/kultura/a-buddhizmus-tanaiba-enged-betekintest-311378

Köszönet Kiss Albertnek és a TEOL nak!

2009. október 29., csütörtök

3 megjegyzés:

  1. Szia Zsoló!

    Nagyon tetszik az oldalon lévő 4 képed, olvasva a miksangról kicsit meglepett, hogy ilyen dolgok is beleférnek a fotográfiába (miért is gondoltam eddig, hogy nem??), de örülök neki, hogy rátaláltam, így rajtad keresztül. Az a hihetetlen számomra, hogy nézem ezeket a galériákat, nézem a képeket és nem értem mi tetszik rajta. Megvizsgálja a racionális agyam és nem érti mi tetszik a képen. Aztán másik szemmel nézem és nem tudok felébredni az ámulatból, hogy milyen gyönyörű is a világ!

    Sok sikert! Remélem sikerül kijutnod minél hamarabb egy ilyen workshopra!

    Gajdács Zsolt

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem, értem az útkeresésed...

    Hasonlóképpen szeretem ezt a fajta "utazást",
    jó befelé fordulni és a szépet önmagunkban keresni... e "belső" képek a belső szépség által születnek.

    Sok sikert, boldog megtapasztalást és lelki békét kívánok Neked a továbbiakhoz is !
    -A-

    VálaszTörlés
  3. Szia Andrea, Szia Zsolt,

    Nagyon örülök, hogy megnéztétek az oldalt, annak is amit írtatok. Jó érezni ezt a fajta bíztatást...
    Köszönöm...

    Üdv! Zsoló

    VálaszTörlés